laatste bericht voor 3 maanden? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joelle - WaarBenJij.nu laatste bericht voor 3 maanden? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joelle - WaarBenJij.nu

laatste bericht voor 3 maanden?

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joelle

25 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

is het echt zo? is dit het laatste bericht voor de komende 3 maanden. ik moet eerlijk zeggen ja, ik denk het wel.
De mogelijkheid om op het internet te gaan in ons buurland is niet zo groot en mijn doel is toch om de taal te studeren aan te nemen en mij dieper kennis te laten maken met de cultuur!

ik merk al weer dat ik engelse zins constructies in mijn Nederlands gooi hmm.

het is dus echt zover. vandaag worden de treinkaartjes gekocht voor onze 36 urige treinreis, een lange maar zeer mooie reis.
we komen daar dus 2 dgn later aan en gaan opzoek naar een appartement omdat we dat nog niet hebben. ook zal de universiteit waar we naar toe gaan zeer snel beginnen nadat wij aangekomen zijn.
we zullen 4dgn p/w les krijgen in taal en cultuur. zo'n 2 -4uur per dag. daarnaast huiswerk en kennis maken met de mensen die om ons heen wonen en zo de taal beter kunnen leren.

heel spannend allemaal. ik zie er erg naar uit. alhoewel hongkong ook wel fijn is hoor!

en dan heb ik nog wel wat geinig mee gemaakt, ik was in TST de overkant van central. en daar heb je (overal in hk eigenlijk) een winkeltje een soort etos en daar kan je luchtjes kopen. nu hadden ze voorin een bak staan met allemaal kleine parfums er in ik dacht mooi, goedkoop en mee nemen. op je het doosje staat er in met groote nl letter dit product is niet voor de verkoop. ze verkopen hier in hk allemaal producten die niet voor de verkoop zijn zit ik daar met een parfum die ik gekocht maar die ik eigenlijk helemaal niet mag kopen....ondanks dit ruikt het wel heel lekker :)

tja verder heb ik niet zoveel nieuws te melden.

ik hoop dat jullie me niet vergeten deze komende 3 maanden :) want ik zal niet op hyves, facebook of deze blog zijn.

over een paar foto;s in 1 zie je een gebouw met een "doorgang" dit hebben ze expres zo gemaakt zodat de "draak" uit de bergen kan komen en water kan drinken uit de baai

ook is er avenue of the stars en daar heb ik natuurlijk een paar foto;s van genomen :)



heel veel greetz Joëlle


  • 25 Augustus 2009 - 08:45

    Mama:

    Leuk kapsel heb je hoor, goed geslaagd. Heeft iemand van je studiegenoten het geknipt of ben je naar een kapper geweest? Dag hoor. XXX

  • 25 Augustus 2009 - 11:17

    Nathan:

    Je mamie heeft gelijk, staat je goed!
    Veel succes op 36uur treinen, ik overleefde het, dus jij denk ook wel. God bless! And I'll try not to forget to pray...

  • 26 Augustus 2009 - 07:06

    Diana:

    Hé KANJER, zit jij daar lekker "illegaal" te doen...??? ;-) Ach, nou ja, als je maar lekker ruikt en je haar maar goed zit. :)
    Heb je al een planning gemaakt voor wat je 36 uur lang gaat doen, ik had in ieder geval een lekker bakje appelmoes gegegeten... haha... ;)
    Hé meid, zet 'm op, doe voorzichtig, goeie reis and stay close to the ONE who LOVES...
    Love you, van ons allemaal. Doeiii...


  • 26 Augustus 2009 - 14:13

    Kara:

    Hoi Joëlle!

    Leuk om weer wat te lezen! Veel succes de komende drie maanden!
    Groetjes Kara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

nieuwe avonturen

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2010

Weer Thuis

28 December 2009

jassen, sloffen, honden en.....naar huis

14 December 2009

kou uitgelegd :)

09 December 2009

terug in de kou

21 November 2009

soo een maand is voorbij
Joelle

Welkom bij mijn 2e reis op waarbenjij.nu! dit wordt een verhaal over mijn leven in Hongkong. Ik zal daar 8 april naar toe vertrekken voor een minimale 2 jaar. daar ga ik werken als vrijwilliger bij een internationale christelijke organisatie. Ik heb er ontzettend zin maar wel spannend!

Actief sinds 12 Juni 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 18646

Voorgaande reizen:

22 Juni 2009 - 12 Januari 2010

nieuwe avonturen

08 April 2010 - 30 November -0001

leven in honkie konkie land!

Landen bezocht: