Weer Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joelle - WaarBenJij.nu Weer Thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joelle - WaarBenJij.nu

Weer Thuis

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joelle

16 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Ik ben weer Thuis,


nadat het enige tijd stil is geweest op deze site wil ik laten weten dat ik weer veilig en ja let wel zonder vertraging ben aangekomen.

wat er aan voor afging.

een paar dagen voor dat ik HK zou verlaten keek ik op de website van de luchthaven en daar zag ik dat mijn vlucht was geanuleerd als ik die dag zou gevlogen hebben. Gelukkig vloog ik die dag niet ;)
daarna telkens controleren via verschillende websites en telkens was er tenminste 6 uur vertraging. ik dacht nee dat wil ik niet.
maar aan sneeuw en ijs kan je niet zo veel doen.
de dinsdag dat ik zou vertrekken, keek ik en totaal geen vertraging - op tijd vertrokken optijd aangekomen in engeland en in nederland.
Ben ik net geland in NL hoor ik dat de vliegvelden in Engeland weer dichtzijn vanwege de sneeuw. Het was echt een wonder dat ik gewoon mooi op tijd kon vliegen!

maar ja nu ben ik dus weer thuis. ik zal in nederland zo'n 3 maanden zijn om dan (begin) halverwege april weer terug te gaan naar HK om daar minimaal 2 jaar voor jeugd met een opdracht te gaan werken, dit is een christelijke vrijwillegers organisatie. Wat inhoud dat ik van sponsors moet gaan leven. Ik zal daar deze 3 maanden dan ook naar toe werken. Ik woon dan in Hk maar ik zal wel veel proberen om in China zijn en nog meer van de taal op te steken. ook al spreken ze in HK toch ff iets anders dan in China zelf.

Ik ben erg blij om weer ff in NL te zijn. gewoon genieten, zadelpijn hebben en sneeuw zien. en bovenal genieten van VERWARMING :)

Dit was het voor nu even.

mail me, stel vragen en ik ga kijken wat ik kan beantwoorden!

Greetz Joelle

  • 16 Januari 2010 - 13:35

    Chantal:

    Hai Joelle,
    Fijn dat je weer even in NL bent. de verwarming zal je vast goed doen.
    Ik vind het knap van je dat je in april voor twee jaar weggaat, dit is behoorlijk lang.
    Wanneer krijg je je diploma? ik ben als het goed is in maart klaar, dan krijg ik de mijne.
    groeten, Chantal

  • 16 Januari 2010 - 15:16

    Jesse:

    Hoi zussie!

    Fijn dat je weer thuis bent! We gaan zeker nog wat afspreken.

    Zeker een tijd niet gefietst! :p

    knuf

  • 16 Januari 2010 - 15:18

    Nathan:

    Geniet van de NL'se kou en verwarming!
    Succes deze maanden, ook met alle voorbereidingen voor komende twee jaar, God bless!&hug

    !

  • 17 Januari 2010 - 09:53

    Manon:

    Wat fijn dat je vlucht zonder problemen is verlopen! Wat zal jij genieten van de verwarming, haha! Hoop dat als je straks weer in HK zit, je weer je belevenissen gaat opschrijven voor ons?!

    Liefs!

  • 17 Januari 2010 - 13:57

    Christine Visser:

    Hoi Joelle,
    Was fijn je vanmorgen even te zien, maar dat smaakt naar meer tijd samen, dus bellen we deze week even...
    Geniet lekker van paps en mamas lieve zorgen en al de gezelligheid.
    Liefs Christine

  • 18 Januari 2010 - 12:59

    Diana:

    Hé Kanjer... Je bent er weer, JOEPIE :)
    Fijn je al gezien te hebben en goed te weten dat we je nog veel meer gaan zien ;)
    Geniet lekker van de tijd dat je hier bent en wie weet kun je binnenkort ook nog even schaatsen ;?
    Als alles goed is komt onze nieuwe eettafel volgende week binnen wandelen, dus dan kom je lekker eten en zullen we je van alles vragen, goed?... :)
    Darling see you soon...
    Hugs van ons allen... Doeiii...:O

  • 25 Januari 2010 - 06:19

    Jessica:

    hey Joelle,
    wat leuk dat je weer terug bent. Zal wel ff een cultuur shock voor je zijn hier (hahah)...Ik hoop dat je geniet van je thuiskomt en hoop snel ff bij te kletsen met je..Mail me maar voor een afspraak.
    Groetjes jessica

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

nieuwe avonturen

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2010

Weer Thuis

28 December 2009

jassen, sloffen, honden en.....naar huis

14 December 2009

kou uitgelegd :)

09 December 2009

terug in de kou

21 November 2009

soo een maand is voorbij
Joelle

Welkom bij mijn 2e reis op waarbenjij.nu! dit wordt een verhaal over mijn leven in Hongkong. Ik zal daar 8 april naar toe vertrekken voor een minimale 2 jaar. daar ga ik werken als vrijwilliger bij een internationale christelijke organisatie. Ik heb er ontzettend zin maar wel spannend!

Actief sinds 12 Juni 2009
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 18653

Voorgaande reizen:

22 Juni 2009 - 12 Januari 2010

nieuwe avonturen

08 April 2010 - 30 November -0001

leven in honkie konkie land!

Landen bezocht: