soo een maand is voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joelle - WaarBenJij.nu soo een maand is voorbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Joelle - WaarBenJij.nu

soo een maand is voorbij

Door: Joelle

Blijf op de hoogte en volg Joelle

21 November 2009 | Nederland, Amsterdam

jep ik ben weer online, en voor mij is deze maand gevlogen! en met dit verslag krijgen jullie ook home made photo's te zien dus neem een kop koffie of thee er bij want het zijn zeer zeker een aantal photo's

ik ben nu sinds een paar dagen terug in HK en het voelt heel normaal om weer terug te zijn. ik heb wel mijn eigen kamer opgeofferd voor een huis vol met meiden maar dat gebeurd als je in communitie leeft.

tja wat heb ik deze laatste maand gedaan? ik heb mijn school afgemaakt en als afsluiting hadden we een feest met allemaal belangrijke mensen en studenten en aan het eind photo's maken natuurlijk :)

verder ja wat kan ik zeggen, ik heb erg genoten van mijn tijd in het buurland

de laatste dagen waren erg koud zo ongeveer 2 graden en dan beloven ze warm weer in HK en wat is het 10 graden regen en wind. maar goed nu begint het een beetje warmer te worden

ik heb erg genoten van de cultuur het leven daar, en aan het eind begon ik zelfs de taal in praktijk te brengen en kon ik de taxi nemen zonder dat ik mijn briefje hoefde te laten zien van waar ik naar toe moest.

de tip van deze week is neem de bus niet in het spitsuur want je weet niet of je er op jouw stop uit kunt vanwege een overvolle bus :)

verder zal ik gewoon f wat photo's laten zien.

ook komen er tempels in voor op de photo's dit is niet omdat we daar naar toe gingen om de goden te aanbidden. want mijn persoonlijk geloof ik niet in die dingen maar we wilde leren over de cultuur en soms heb je daar wat hulp bij nodig

als je dit leest en de photo;s zijn er nog niet ze komen er aan dus vergeet het niet. uploaden en veranderen duurt ff


p.s. meer foto's zijn onderweg...duurt ff moet er nu ff van tussen dus later vandaag komt er mee....wt ik wilde deed hij niet dus even geduld :)

  • 21 November 2009 - 08:19

    Ruben:

    Yo Sista!

    Welcome back!
    goed van je te horen zus!
    gave foto's, coowl kapsel :D:D

    ga je zien!!

    veel liefs

  • 21 November 2009 - 10:33

    Tante Christine:

    Hoi lieve Joelle,
    Wat een foto's en wat een beeld krijg je dan van waar je zit, wens je een goede tijd in HK, denk veel aan je.
    Liefs van mij.

  • 21 November 2009 - 10:44

    Oom Johan:

    Leuke foto's, ik ben nu wel aan een bakkie toe!
    Enne wat je kapsel betreft: het groeit toch wel weer aan ;) ?

    Veel liefs!

  • 21 November 2009 - 13:04

    Mama:

    Nou, de cakes voor morgen zijn klaar :-) dus nu heb ik ff tijd om je bericht te lezen en je foto's te bekijken. Leuk om te zien hoor. Liefs

  • 21 November 2009 - 16:30

    Manon:

    Wat een hoop foto's, leuk!! En wat staat het kapsel dat je hebt je goed! Leuk om alles te zien!

    Liefs!

  • 21 November 2009 - 21:27

    Jesse&Tjerkje:

    HeeY zussie,

    Leuk om al die foto's te zien. Geeft een mooi beeld van het land/waar je zat.
    Nu veel plezier in HK.

    Heel veel dikke knuffels,

    Tjerkje&Jesse

  • 23 November 2009 - 10:06

    Diana:

    Ik heb er wel iets lekkers bij genomen om al die vele foto's te bekijken ;)
    BTW... je hebt een cool kapsel staat je erg goed :)
    Hoe is het om weer terug te zijn in HK... Ben ook nu weer benieuwd naar alle verhalen... Zie nu al uit naar je volgende waarbenjijnu :)
    En ohja, graag uitleg over visje beker en geld...??? aquarium :? mmmhhh...:(
    Nou meid bij deze big big hug van ons allemaal, take care, stay close en zet 'm op...
    Luv Yah, Diana...

  • 24 November 2009 - 13:36

    Marijne:

    Hey Joelle!

    Leuk om weer wat van je te lezen!
    Heel nieuw kapsel zie ik ;) Vet!
    Veel plezier in HK!

    Liefs

  • 25 November 2009 - 00:16

    Jessica:

    Hoi Joëlle,
    wat heb je een kort koppie...Staat je goed hoor. Erg mooie foto's, geeft een goede impressie. Ben helemaal fan van die foto met dat jongetje in blote billen...Ben heel blij voor je dat je klaar bent met je opl. Gefeliciteerd...

    Veel groetjes Jessica

  • 28 November 2009 - 15:31

    Nathan:

    Top ff met je te babbelen, en nu goede muziek erbij, geniet!
    Goede tijd daar, hoop dat het studieboek goed gebruikt mag worden en al 't beste van Papie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

nieuwe avonturen

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2010

Weer Thuis

28 December 2009

jassen, sloffen, honden en.....naar huis

14 December 2009

kou uitgelegd :)

09 December 2009

terug in de kou

21 November 2009

soo een maand is voorbij
Joelle

Welkom bij mijn 2e reis op waarbenjij.nu! dit wordt een verhaal over mijn leven in Hongkong. Ik zal daar 8 april naar toe vertrekken voor een minimale 2 jaar. daar ga ik werken als vrijwilliger bij een internationale christelijke organisatie. Ik heb er ontzettend zin maar wel spannend!

Actief sinds 12 Juni 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 18648

Voorgaande reizen:

22 Juni 2009 - 12 Januari 2010

nieuwe avonturen

08 April 2010 - 30 November -0001

leven in honkie konkie land!

Landen bezocht: