de FOTO's - Reisverslag uit Plymouth, Montserat van Joelle - WaarBenJij.nu de FOTO's - Reisverslag uit Plymouth, Montserat van Joelle - WaarBenJij.nu

de FOTO's

Door: joelle

Blijf op de hoogte en volg Joelle

25 April 2010 | Montserat, Plymouth

bijdeze de foto's het duurde ff internet en apple werkt soms neit samen :)

uitleg bij de foto;s

die van het vliegtuig: ik dacht met dit grote ding te vliegen blijkt hij naar singapore te gaan en ik dus in de verkeerde wachtrij te staan :) was wel gaaf geweest.

een paar van mensen in het land

en dan mij en mijn poefie haar... maar iedereen vind het geweldig dus....

  • 25 April 2010 - 07:06

    Papa:

    Ha die Joelle,
    Leuke foto's. Je poefjes staan je ook heel leuk. liefs,

  • 25 April 2010 - 11:45

    Ilja:

    Ik vind je haar ook wel geinig! Staat je wel die krullen....je hebt wat met kapsels daar :-)

  • 25 April 2010 - 11:47

    Stefanie:

    Je haar ziet er super leuk uit!! Staat je goed! x

  • 25 April 2010 - 13:05

    Tjerkje:

    HeeY zussie,

    Leuke foto's. Je ziet er mooi uit met die krullen. Je ziet er inderdaad ouder uit met die krullen.

    Knuffel,

    Je 'zus'

  • 25 April 2010 - 13:32

    Theo En Jenneke:

    Een plaatje, wow!!

  • 25 April 2010 - 14:00

    Christine Visser:

    Hoi wat een klus zo gras kippen, maar jou haar zit heel mooi, echt feest kapsel, al lijk je wel heel wat ouder zo!

  • 25 April 2010 - 15:04

    Jesse:

    Hee zussie,

    leuke foto's. Jammer dat je niet met dat vliegtuig ging. Je hebt hem in elk geval wel eerder gezien dan ik

    knuf

  • 25 April 2010 - 17:49

    Chantal:

    Die krullen staan je inderdaad erg leuk!

  • 26 April 2010 - 07:43

    Manon:

    Ik kan helaas voor jou niks anders dan bevestigen dat die krullen je idd leuk staan! Haha! Nou zo te lezen heb je alweer genoeg beleefd en hoef je je niet te vervelen.

    Liefs!!

  • 26 April 2010 - 09:09

    Diana:

    Ja ook ik bevestig... als je haar maar goed zit... en dat zit het, het staat je super... Leuk koppie hoor... :) !!!
    Liefs en tot het volgende avontuur.
    Hugs van ons allen...
    Doeiii... ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joelle

Welkom bij mijn 2e reis op waarbenjij.nu! dit wordt een verhaal over mijn leven in Hongkong. Ik zal daar 8 april naar toe vertrekken voor een minimale 2 jaar. daar ga ik werken als vrijwilliger bij een internationale christelijke organisatie. Ik heb er ontzettend zin maar wel spannend!

Actief sinds 12 Juni 2009
Verslag gelezen: 861
Totaal aantal bezoekers 19387

Voorgaande reizen:

22 Juni 2009 - 12 Januari 2010

nieuwe avonturen

08 April 2010 - 30 November -0001

leven in honkie konkie land!

Landen bezocht: